Nabídka auditu užívaného software

Také Vám dorazil dopis ohledně užívání nelegálního software od společnosti BSA?

Máme pro Vás řešení – audit užívaného software

 

Co audit užívaného software obsahuje?

ü  inventuru používaného software

ü  zjištění legálnosti používaného software, vyhledání licencí

ü  zavedení centrální evidence software

ü  návrh na legalizaci software

ü  návrh na sjednocení nákupu software

ü  snížení celkových nákladů na software

ü  možnost vyčíslení ekonomických přínosů

ü  garanci 100% diskrétnosti

ü  závěrečné písemné shrnutí - protokol

 

Co to bude stát?

-  Cena za 5 - 20 počítačů               300,- Kč / počítač

-  Cena za 21 - 50 počítačů             275,- Kč / počítač

-  Cena nad 50 počítačů                 250,- Kč / počítač

 

Co dále můžeme nabídnout?

ü  Inventuru používaného hardware

ü  Evidenci končících záruk na hardware

ü  Evidenci sériových čísel, náhradních dílů a spotřebního materiálu

ü  Zpracování interních směrnic – používání ICT

ü  Stanovení odpovědnosti za instalování programů

ü  Předání osobní odpovědnosti uživatelům

ü  Prověření zajištění bezpečnosti dat

ü  Prověření a audit zálohovacích procesů

ü  Prověření bezpečnosti vzdálených přístupů do počítačové sítě

 

V případě zájmu nás prosím kontaktujte

 

na 733 535 340 nebo na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Ceník služeb datového centra

platný od 1.11.2015

Ceník pronájmu diskového prostoru

Velikost zálohy (GB)

Cena/měsíc (bez DPH)

100GB

300,00 Kč

200GB

450,00 Kč

500GB

800,00 Kč

1000GB

1.400,00 Kč

2000GB

2.700,00 Kč

3000GB

4.000,00 Kč

Ceník pronájmu virtuálních serverů

Typ virtuálního serveru

Cena/měsíc (bez DPH)

1x Core, 0,5GB RAM, 20GB HDD

250,00 Kč

1x Core, 1GB RAM, 30GB HDD

500,00 Kč

2x Core, 2GB RAM, 50GB HDD

850,00 Kč

2x Core, 4GB RAM, 100GB HDD

1.500,00 Kč

4x Core, 8GB RAM, 200GB HDD

2.800,00 Kč

Ceník umístění serveru do datového centra 

Typ virtuálního serveru

Cena/měsíc (bez DPH)

Výška 1U, příkon do 200W

1.600,00 Kč

Výška 2U, příkon do 300W

2.700,00 Kč

Výška 2U, příkon do 500W

3.300,00 Kč

Výška 4U, příkon do 800W

5.000,00 Kč

 

 

Non-stop servisní linka

Na telefonním čísle 605 929 009 je non-stop k dispozici náš servisní pracovník. Na této lince je možné sjednávat standardní servisní zásahy u zákazníků, ale také nadstandardní zásahy mimo pracovní dobu, včetně sobot a nedělí. Servisní zásahy je možné objednávat i na emailu servis(zavinac)dlnk.cz, tento email je obsluhován pouze v pracovní době. Sazba za práci u zákazníka v pracovní době je dle náročnosti a požadované odezvy 500 - 1.300,- Kč/hod, mimo pracovní dobu je účtován příplatek 25 - 50% dle denní doby plus cestovné. Servisní zásah je mimo pracovní dobu bezplatný pouze v případě, že má zákazník s naší společností uzavřenu servisní smlouvu s daným časovým pokrytím. Záruční servis v pracovní době je bezplatný, mimo pracovní dobu je účtována výše uvedená sazba.

Upozornění: Tato servisní linka je určena pro objednávky servisních zásahů u zákazníka, nejedná se o hot-line. Konzultační činnost provádíme v pracovní době na telefonních číslech 491 451 451 a 491 453 853

Sběrné servisní místo HP

Na všech našich pobočkách je možné uplatňovat záruční i pozáruční servis na veškeré produkty Hewlett Packard, které nemají garantovaný servisní zásah v místě použití. Takže na naše pobočky můžete nosit inkoustové tiskárny DeskJet, PhotoSmart, multifunkční zařízení OfficeJet, digitální fotoaparáty, notebooky, PDA, malé laserové tiskárny, scannery ScanJet a pod. Záruční opravu naše pobočky vyřídí v nejkratším možném termínu, u pozáručních oprav jsme ve většině případů schopni ihned sdělit cenu opravy. U produktů, které mají garantovaný servisní zásah v místě použití (servery, síťové produkty, storage, osobní počítače, workstationy a pod.) můžeme servisní zásah přímo u zákazníka zprostředkovat. Stačí zavolat na naší centrálu do České Skalice a sdělit nám výrobní číslo, partnumber a adresu umístění zařízení. My servisní zásah zajistíme.

Služby pro školy

EU peníze školám - Zlepšení podmínek ve vzdělávání na základních a středních školách

V souvislosti s programem "Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních a středních školách" Vám nabízí firma DLNK s.r.o. poradenství při zpracování projektu, tak i při jeho realizaci. Naše firma je na trhu více jak 15 let, jsme aktivní v oblasti služeb informačních technologií pro školství. Orientujeme se především na instituce v Královéhradeckém kraji, v současné době patří mezi naše zákazníky přibližně 80 škol, se kterými máme podepsanou servisní smlouvu.

V souvislosti s tímto projektem Vám přinášíme:

  • Zpracování žádosti v aplikaci Benefit 7
  • Zpracování povinných příloh žádostí
  • Vypracování monitorovacích zpráv
  • Vypracování závěrečné zprávy
  • Poradenství v oblasti plnění formálních náležitostí a kritérií přijatelnosti
  • Pomoc s výběrem aktivit a šablon
  • Pomoc a informace k povinným výukovým materiálům
  • Vzdělání pedagogů u akreditovaných školitelů
  • Dodávky, instalace a servis informačních technologií
  • Interaktivní tabule

Výhody naší nabídky:

  • Regionálnost firmy - jsme Vám na blízku
  • Zkušenosti s akademickými zákazníky
  • Realizace na klíč pro Vaši školu
  • Znalost Benefitu 7, více jak 80 úspěšně realizovaných projektů
  • Tým zkušených pracovníků v oblasti financování z fondů EU
  • Kompletní administrace celého projektu
  • Demo učebna, první v ČR, - můžete vše vyzkoušet
  • V regionu máme desítky referenčních instalací, předvedeme Vám je
  • Kvalitní a rychlý servis přímo ve Vaší škole - máme k Vám blízko
  • Máme zájem o dlouhodobou spolupráci s Vámi
  • Nonstop servisní linka

Dodávky do škol, pro Vás, jsou pro nás věcí prestiže, proto Vám dodáváme exkluzivní služby. Pokud jsme Vás zaujali, spojte se s námi prosím na níže uvedených kontaktech.

Vy vzdělávejte, zbytek nechte na nás.

 

Domluvte si s námi návštěvu naší vzorové učebny na ZŠ Česká Skalice.

Miroslav Sýkora
manažer projektu
733 535 340
sykora(zavinac)dlnk.cz

Ceník systémových úkonů DLNK s.r.o.

standardní servisní úkony

  

Typická instalace desktopového operačního systému Windows

500,-/kus

Instalace a konfigurace desktopového operačního systému Windows, stažení aktualizací a záplat, instalace ovladačů.

Dovoz a uvedení do provozu desktopu, notebooku či tiskárny u zákazníka, do 10km

700,-/kus

Dovoz desktopu, notebooku, či tiskárny k zákazníkovi, fyzická instalace, instalace a nastavení ovladačů k tiskárně, připojení k síti LAN a k internetu, do 10km

Typická instalace desktopového operačního systému Windows, dovoz a uvedení do provozu u zákazníka, do 10km

1.200,-/kus

Instalace a konfigurace desktopového operačního systému Windows, stažení aktualizací a záplat, instalace ovladačů, dovoz k zákazníkovi, fyzická instalace, instalace a nastavení ovladačů k tiskárnám, připojení k síti LAN a k internetu, do 10km

Záloha dat z osobního počítače

200,-/kus

záloha dat z osobního počítače

Záloha dat z mobilního telefonu

200,-/kus

záloha kontaktů, úkolů, schůzek apod. z mobilního telefonu

Diagnostika závady osobního počítače nebo notebooku

300,-/kus

Diagnostika závady osobního počítače nebo notebooku v servisu DLNK

Vyčištění osobního počítače

200,-/kus

Vyčištění osobního počítače od prachových nečistot, kontrola kabeláže, konektorů a kontaktů

Vyčištění mobilního telefonu

300,-/kus

Vyčištění mobilního telefonu od prachových nečistot, kontrola konektorů a kontaktů

Vyčištění notebooku

600,-/kus

Vyčištění notebooku od prachových nečistot, kontrola a mazání ventilátorů, kontrola chladičů, kabeláže, konektorů a kontaktů

Typická instalace serverového operačního systému

3.000,-/kus

Instalace serverového operačního systému (Windows server, Linux, FreeBSD atd.), stažení aktualizací, záplat a patchů, instalace ovladačů, připojení do sítě LAN

Vyčištění projektoru

950,-/kus

Vyčištění datového projektoru od prachových nečistot, nastavení servisních hodnot, montáž, demontáž, nastavení obrazu 

 

hodinové sazby

 

Typ zařízení

7x24

4H

ND

OR

BR

Síťová a storage infrastruktura

Podmínky je nutné

Net4H

NetND

NetOR

NetBR

 

definovat

1300 Kč/h

1100 Kč/h

900 Kč/h

800 Kč/h

Servery a jejich aplikace

individuálně v

Srv4H

SrvND

SrvOR

SrvBR

 

servisní smlouvě

1200 Kč/h

1000 Kč/h

800 Kč/h

700 Kč/h

Pracovní stanice a periferie

 

PC4H

PCND

PCOR

PCBR

 

 

800 Kč/h

600 Kč/h

500 Kč/h

400 Kč/h

Cestovné

 

10 Kč/km

10 Kč/km

10 Kč/km

 

 

 

Typ odezvy na servisní požadavek

Popis

7x24

7x24 odezva do 4 hodin na místě

Servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

4H

Odezva do 4 hodin na místě

Servisní zásah u zákazníka do 4 hodin po nahlášení závady v rámci pracovní doby (po - pá 8:00 - 16:00).

ND

Odezva příští den na místě

Servisní zásah u zákazníka další pracovní den po nahlášení závady.

OR

Odezva na místě

Servisní zásah u zákazníka po nahlášení závady, termín určí technik.

BR

Oprava v servisním středisku

Oprava v servisním středisku, vzdálené přístupy

 

 V pracovní dny mimo pracovní dobu 8:00-16:00: Příplatek 25% k hodinové sazbě

Mimo pracovní dny: Příplatek 50 % k hodinové sazbě

Minimálně účtovaná jednotka činí 0,5hod.

 Ceny uvedeny bez DPH 21%

 Ceník platný od 1.1.2013 do vydání nového

Účetní služby

Vedení daňové evidence

  • Peněžní deník - chronologicky setříděný zápis jednotlivých účetních případů
  • Pokladní kniha - zápis jednotlivých příjmů a výdajů v hotovosti
  • Kniha závazků a pohledávek - zápis přijatých a vydaných faktur, evidence úhrad, evidence nezaplacených faktur a ostatních závazků
  • Evidence majetku - evidence hmotného a nehmotného majetku, účetní i daňové odpisy
  • Vypracování vnitropodnikových směrnic dle přání zákazníka
  • Evidence DPH - sestavení měsíčního/čtvrtletního přiznání
  • Daňové přiznání - zpracování daňového přiznání k dani z příjmů FO včetně vyplnění přehledů pro OSSZ a příslušnou zdravotní pojišťovnu - pouze pro zákazníky, kterým se zpracovává účetnictví
  • Silniční daň - vypracování přiznání k silniční dani
  • Vedení skladové evidence, vystavování faktur, kniha jízd, cestovné

 Vedení účetnictví

  • Účetní deník - chronologicky setříděný zápis jednotlivých účetních případů
  • Pokladní kniha - zápis jednotlivých příjmů a výdajů v hotovosti
  • Kniha závazků a pohledávek - zápis přijatých a vydaných faktur, evidence úhrad, evidence nezaplacených faktur a ostatních závazků
  • Evidence majetku - evidence hmotného a nehmotného majetku, účetní i daňové odpisy
  • Vypracování vnitropodnikových směrnic dle přání zákazníka
  • Evidence DPH - sestavení měsíčního/čtvrtletního přiznání
  • Daňové přiznání - zpracování daňového přiznání k dani z příjmů FO včetně vyplnění přehledů pro OSSZ a příslušnou zdravotní pojišťovnu - pouze pro zákazníky, kterým se zpracovává účetnictví
  • Daňové přiznání - zpracování daňového přiznání k dani z příjmů PO - pouze pro zákazníky, kterým se zpracovává účetnictví
  • Silniční daň - vypracování přiznání k silniční dani
  • Vedení skladové evidence, vystavování faktur, kniha jízd, cestovné

 Mzdy a zaměstnanci

  • Vedení mzdové agendy
  • Zpracování přehledu pro OSSZ a zdravotní pojišťovnu
  • Nástup a výstup zaměstnance
  • Roční zúčtování mezd, přehledy pro státní instituce
  • Potvrzení pro úřady (zaměstnanci)
  • Závazky podnikatele vůči OSSZ, ZP

 Daně

  • Daňová přiznání
  • Daň z příjmů fyzických osob - podnikatelé i zaměstnanci
  • DPH - čtvrtletní/měsíční přiznání
  • Silniční daň

 CENÍK 

Daňové evidence

  • Položka v peněžním deníku - 12Kč/položka (po delší spolupráci možno dohodnout výhodnější měsíční paušál)
  • Daň z příjmu FO, včetně přehledů na ČSSZ a zdravotní pojišťovnu - 800 Kč
  • DPH měsíční - 250 Kč
  • DPH čtvrtletní - 400 Kč
  • Silniční daň – 100 Kč/vozidlo
  • Poradenství a konzultace – 500 Kč/hod.

 Podvojného účetnictví

  • Položka v účetním deníku - 12Kč/položka (po delší spolupráci možno dohodnout výhodnější měsíční paušál)
  • Daň z příjmu PO - 800 Kč
  • DPH měsíční - 250 Kč
  • DPH čtvrtletní - 400 Kč
  • Silniční daň – 100 Kč/vozidlo
  • Poradenství a konzultace – 500 Kč/hod.

 Mzdová evidence

  • Mzdová agenda – 120 Kč/měsíc/zaměstnanec

 

Ceny uvedeny bez DPH 20%, ceník je platný od 1.1.2012 do vydání nového

Prohlášení ČTÚ - OZNÁMENÍ

dle §73 odst. 7 zákona č. 125/2005 Sb. o typech rozhraní pro připojení k veřejné komunikační síti.

 

Fyzická rozhraní datových a radiových služeb:

 

rozhranní: Wireless LAN 2,4 GHz, ITU: IEEE 802.11b/g, kon./modulace: DSSS, typ: bezdrátové

rozhranní: Wireless LAN 5 GHz, ITU: IEEE 802.11a/n, kon./modulace: OFDM, typ: bezdrátové

 

Protokoly Ethernet, IP, ARP, DNS, DHCP dle norem IEEE802.3, RFC791, RFC826, RFC819, RFC2131 (platí pro všechna fyzická rozhraní).

 

Služby TCP/IP, UDP/IP dle norem RFC1180, RFC768 (platí pro všechna fyzická rozhraní).